Retourneren & omruilen

Retourneren & omruilen

1.Heb ik als klant ook bedenktijd?

U heeft als klant bij ons een bedenktijd van 30 dagen. Mocht u het bestelde product  van ons hebben ontvangen en u wilt het product toch niet houden, omdat het product bijvoorbeeld niet is wat u verwacht had, dan kan dat als u dit binnen 30 dagen na ontvangst aan ons doorgeeft. Dit kan via de knop "Retourneren. Er zitten wel enkele voorwaarden aan vast. Het geldt niet voor gebruikte en gedragen producten en voor dvd's waar de seal vanaf is! 

Kijk bij retourneren hoe dit verder in zijn werk gaat

2.Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw gekochte producten binnen 30 kalenderdagen na ontvangst retourneren. Dit geldt niet voor gebruikte en gedragen producten en voor dvd's waar de seal van geopend is.

Hoe gaat dit dan in zijn werk? U kunt via de webshop retouren aanvragen bij retourneren. Hier kunt u uw e-mailadres en referentienummer van uw order invoeren. Heeft u een account en u bent ingelogd dan ziet u de bestellingen die u kunt retourneren. Achter het product staat de knop "terugkeer" en hier klikt u aan welke artikelen u retour wilt sturen. U moet dan een keuze maken voor omruilen of terugbetaling. U geeft hier ook een retour reden op en een eventuele opmerking. Bij opgave van reden ziet u direct of de retour kosten door u of door ons worden betaald. Ga akkoord met de algemene voorwaarden en leg deze retouraanvraag aan ons voor. U ontvangt daarna een bericht van ons dat uw retour aanvraag is verstuurd en zodra wij deze verwerkt hebben ontvangt u bericht hierover.

Als u kiest voor een terugbetaling dan zorgen wij ervoor dat, zodra wij het product retour ontvangen hebben, u het betaalde bedrag binnen 30 dagen retour ontvangt.

Als u kiest voor een omruiling dan zorgen wij ervoor dat, zodra wij het product retour ontvangen hebben, u het gewenste artikel binnen 30 dagen geleverd krijgt (indien op voorraad).

Let op! Als u een product buiten de gestelde voorwaarden terug stuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen en kunnen wij besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze klantenservice

3.Kan ik mijn bestelling omruilen?

Het kan zijn dat u een besteld product thuis ontvangt en dat u een maat kleiner of groter had willen hebben, of dat de kleur u tegenvalt. U kunt bij ons uw gekochte producten binnen een termijn van 30 dagen, na ontvangst, omruilen (de retourkosten zijn voor uw rekening). Het omruilen geldt niet voor gebruikte en gedragen producten en voor dvd's waar de seal vanaf is. Omruilen, kijk bij retourneren hoe dit verder in zijn werk gaat

Wij streven naar een hoge kwaliteit en goede service. Toch is het mogelijk dat een verkeerde kleur of maat naar u verzonden wordt of dat u een ander artikel ontvangt dan dat u besteld heeft. Kijk dan bij Beschadigde artikelen hoe dit verder in zijn werk gaat.

4.Wat kan ik doen als ik een beschadigd of verkeerd produkt heb ontvangen?

Wij streven naar een hoge kwaliteit en goede service. Toch is het mogelijk dat iets beschadigd wordt ontvangen of dat u een ander artikel ontvangt dan dat u besteld heeft. Bij een verkeerd ontvangen of beschadigde bestelling: neem dan binnen 30 dagen contact met ons op per E-mail: info.soulartdesign@gmail.com.

Wij zoeken uit waar het fout is gegaan en we zullen dit samen met u zo snel mogelijk oplossen.

Wij willen graag als klant houden!