Verzending

Verzending

1.Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Verzendkosten binnen Nederland 

Wij kunnen uw bestelling op verschillende manieren verzenden en dat verschilt per gewicht en of het een brievenbuspakje is. Brievenbuspost en pakketten worden binnen Nederland altijd met een track & trace code verzonden zodat u uw bestelling te allen tijde kunt volgen. Als u een bestelling plaats van €100,00 of meer dan hoeft u geen verzendkosten te betalen.

De verzendkosten zijn inclusief 21% BTW


2.Wat zijn de verzendkosten buiten Nederland?

Verzendkosten buiten Nederland

We verzenden wereldwijd. Voor het bezorgen van de bestelling buiten Nederland hanteren wij tarieven die gebasseert zijn op gewicht en de bestemming. Bij het afrekenen van jouw bestelling worden de verzendkosten automatisch berekend op basis van het afleveradres in jouw winkelmandje. De volgende opties worden gehanteerd:  Brievenbuspost met track & trace, en pakket met track & trace zodat u uw bestelling te allen tijde kunt volgen. Houdt u er rekening mee dat ieder land zijn eigen regels heeft over invoeren vanuit het buitenland. De douane kan bij de levering extra kosten in rekening brengen. 

EUR 1 België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden

EUR 2 Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Tsjechië

EUR 3 Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Kosovo, Kroatië, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland

Wereld Aruba, Australië, Bonaire, Saba en St. Eustatius, Brazilië, Canada, China, Curaçao, Hongkong, Israël, Japan, Marokko, Nieuw-Zeeland, Rusland, St. Maarten, Suriname, Verenigde Staten, Zuid-Afrika


3.Wat is de levertijd binnen Nederland?

Levertijd binnen Nederland

We trachten u natuurlijk zo snel mogelijk van de bestelling te voorzien. Producten die op voorraad zijn trachten we binnen 5 dagen aan u te kunnen leveren. Producten die niet voorradig zijn nemen meer tijd in beslag en we zullen u hiervan op de hoogte houden.  



4.Wat is de levertijd buiten Nederland?

Levertijd buiten Nederland

Buiten Nederland gelden andere levertijden en die verschillen per land. Alle bestellingen buiten Nederland worden met een Track & Trace code verzonden. Hiermee kunt u het pakket volgen en zien wat de te verwachte levertijd is. 

5.Wat is Track & Trace?
Dit is een handige manier om uw zending te volgen. Zo kunt u zien waar uw bestelling is en wanneer deze aangeboden wordt. Wilt u hier meer over lezen klik dan hier voor de link van Post.nl 
6.Bestelling volgen? 

Als uw bestelling wordt verzonden dan ontvangt u van ons een bevestiging met daarbij de vermelding van de Track & Trace code. Met deze code gaat u naar de website https://mijnpakket.postnl.nl/ 

7.Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

We bieden de mogelijk om de bestelling af te kunnen halen op de trainingen van Systema-rma.nl en eventueel op seminars. Wekelijks geeft Systema-rma.nl  trainingen in verschillende plaatsen (Emmen, Hoogeveen, Meppel en Zwolle). en wij zijn regelmatig aanwezig op diverse Systema seminars. Als u de bestelling wilt afhalen kan dit alleen in overleg. Neem contact met ons op via de Email: info.soulartdesign@gmail.com 

Voor het afhalen rekenen wij natuurlijk geen verzendkosten. Bij het afhalen van de bestellling is het mogelijk om de bestelling cash te betalen (gepast betalen a.u.b.).